عشقولانه
نوشته شده توسط : Maria

من به تو قول میدهم

من به تو قول میدهم که نفس هایم به نفس هایت پیوسته باشد

که روزهای باهم بودنمان طولانی باشد

که روزهای آفتابی هر آن کس که عاشقانه دوستش داریم

طولانی باشند که ما بتوانیم انسانی یگانه باشیم

بتوانیم همگام باهم تا انتهای راه برویم

آوازهای هندی های کرس

 

عشق لطیف

برای عزیز ترین آواز پرندگان صبحگاهی  ونور ستارگانت

سنجاق سر وملعبه می سازم

خانه ای می سازم سزاوار خودمان  در روزهایی به سبزی بیشه ها

وآبی دریاها

من بساط آشپزی را فراهم می کنم وتو اتاقی که در آن پاکی

 همانند رود جاری شده وغنچه ها در آن شکفته می شوند وتو

لباسهایت را شسته  وتنت را باران صبحگاه  وشبنم شضبانگاه پاکیزه وروشن نگاه می دارد

واین موسیقی ما خواهد بود آن گاه که دیگر کسی در اطرافت

نیست نغمه زیبایی برای ترنم کردن قطعه ای بی نظیر برای

به گوش سپردن

آن چه در پهنای جاده ای طولانی ودر آتش کنار خیابان تنها من

 به یادش می آورم وتنها  تو تحسینش می کنی

رابرت لوییس استیونسن

 

 




:: موضوعات مرتبط: کتاب کوچک عشق , ,
:: بازدید از این مطلب : 1291
|
امتیاز مطلب : 305
|
تعداد امتیازدهندگان : 97
|
مجموع امتیاز : 97
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: